Furi cu lingura

...asa i-a zis până la urmă fratemiu. De fapt, e o furcu-lingură, după cum se poate observa din imagini.
Aceleași instrumente ca și până acum, dar de data asta lemn de soc, uscat. Nu știu de ce am crezut inițial ca este tare...probabil pentru că era uscat. Mi-a plăcut mult așchia, parcă luam înghețată dintr-o cupă. Dar, și reversul, când luam așchii mai mari, mi-era teama ca aceasta să nu se ducă prea departe. Se așchiază in forma de felii. E bun, dar trebuie atenție totuși.
Nu am facut fotografii intermediare. Doar semifabricatul si produsul final.
Numai bine, am facut si prima besică :D:D:D hehe. M-am chinuit puțin.

Semifabricatul (bine, cel original nu avea cioturi):
3 vederi ale furcu-lingurei:
Am mers putin cam stramb cu fierastraul, dar...e bine asa :)

Share |

1 Response to Furi cu lingura

19 martie 2009 la 21:00

Misto ideea. Am sa incerc si eu :)

Trimiteți un comentariu