I can't forget

...but I don't remember what.

Am stat puțin pe gânduri, să pun, să nu pun...dar dacă tot am înregistrat, de ce nu...

M-am gândit bine. Voi avea cinci categorii prestabilite. Muzica, Fotografie, Woodcraft, Ganduri si Survival. Nu neapărat in această ordine. Dacă va mai aparea o categorie, veți afla :)

Cred că este important să avem alternative in afară de radio si televizor. Si cum poti afla de aceste alternative decat prin alții. Așa am patit eu in anul 2000. Si am fost așa de fericit incat nu am mai incetat să caut diferiti artisti. Deci, mă astept sa imi dați idei :)

Cât despre fotografie, e doar un hobby la care țin foarte mult. Poate cândva va fi, cine stie, un pas pentru foto-jurnalism. Este prematur totusi să spun asta. Nu e in plan, dar se poate intampla.
Share |

2 Response to I can't forget

Anonim
19 martie 2009 la 16:44

am vrut, pe rand, la facultatea de arte-fotografie si la jurnalism. Dar nu mai stiu ce s-a schimbat intre timp si am sfarsit la UTCB. trist, nu-i asa ?
Eh, poate mai am totusi o sansa :)

19 martie 2009 la 19:55

Nimic nu ar trebui sa fie trist in viata. Daca am sti si cum...Sanse vor fi!

Trimiteți un comentariu