Ce trebuie să faci pentru o garanție la bicicletă?

Stai să vezi ce am pățit azi.Sau nu, ce a pățit frate-meu. Eu doar m-am enervat. Și-a luat acum două săptămâni o bicicletă...cică firmă romanescă DHS. OK, chiar vreau să sprijin firmele românești...deși...la ce salariu avem nu prea îți vine. Și oricum nu cred că e romanească conducerea. In fine, să trec peste asta.

S-a dus in piață...că doar acolo găsești bicicletele DHS...ca să vezi!. In aceste două săptămâni frate-meu s-a dus de vreo 4 ori cu bicicleta să i-o regleze; ba cădea lanțul, ba nu ținea frâna cum trebuie, ba ținea prea bine că era frânată din start. Dar hai să închidem ochii și să le dăm o șansă. Nu numai producătorului, ci și vânzătorului. Până la urmă, o reglezi tu, ca nu îți cade mâna și nici altceva.
Na, e mountain bike...e luată pentru teren accidentat, nu asfaltat. Ei...nu a mers decât pe șoselele Bacăului, care sunt decente, și pe un drum pietruit, dar fin, de pe lângă lacul de acumulare. CUM E POSIBIL să se îndoaie urechea de care este prins deraiorul in așa de scurt timp?

Hai cu ea înapoi, doar avem garanție. Eu nu am fost, l-am lăsat pe el...el e expertul. RĂSPUNS: Păi din cauza ta s-a îndoit acolo, ai folosit-o prea mult.
NENEEEEE...două săptămâni...folosită prea mult? Unde, când? Încă nu a apucat să vadă muntele și s-a și îndoit...pe asfalt. Și logic că doar în folosire iți poți da seama de defecte, nu mergând pe lângă ea. Dacă nu îmi schimbi cadrul, măcar schimba-mi tipul de deraior, să îl prind direct pe ax. Atunci nu voi mai avea probleme. Îmi pare rău...dar știi, deraiorul e 50 lei. Asa, și? Ți-l dau pe ăsta înapoi, e tot una. Îmi schimbi tipul, până la urmă toată e in garanție, nu? Ce să fac, să cumpăr alt deraior? Și cu ăsta ce fac? Îl țin bibelou?

În fine, s-a întors acasă și am vrut să merg cu el...cică aș avea altă autoritate. Pace, am citit înainte certificatul de garanție. Aparent DHS și implicit vânzătorul se scutesc de orice fel de îndoire a cadrului. Doar dacă se rupe sudura, atunci ești salvat.

Așadar, dacă mi se rupe sudura pe munte și îmi rup gatul, pot schimba cadrul de bicicletă. Cred că acesta ar fi ultimul meu gând in acel moment, nu crezi?

DECI, întrebarea mea este...ce trebuie să fac pentru a fi valabilă garanția la bicicletă? Să nu merg cu ea? La protecția consumatorului m-am lămurit...am avut in trecut povești nemuritoare...sunt de tămâie pe acolo. Doar dacă se sesizează tot orașul mai fac ceva.

Am găsit răspunsul!!! Iupiiii...Să iau o bicicletă de firmă străină, de vreo 500 euro minimum! Cu salariul meu de 600 lei sau alocația de 42 lei a lui frate-meu!.

Succes...
Share |

No Response to "Ce trebuie să faci pentru o garanție la bicicletă?"

Trimiteți un comentariu