Open Minded

Nu mai rezist.


Inițial am hotărât să deschid un blog cu și despre o pasiune comună cu multe persoane si totuși... prea puține. Dar prea multe acțiuni ale oamenilor imi dau de gândit si ma scot uneori din minți. Oamenii ăstia chiar sunt orbi? Eu sunt orb? Care e adevărul?

Eh, toată lumea , sunt sigur de asta, se întreabă ce este adevărat si ce nu.

Deci, ce initial a vrut să fie un blog despre supraviețuire, bushcraft si cum îmi spunea Yety, self-reliance, am hotarât să îl fac All-in-One.

Acum, sunt sigur de asta, ce e mult strică. Fiecare blog cu tematica sa. Ei bine, nu vreau altfel :P. Ma puteți condamna? I dare you :)

Probabil, doar probabil, intr-un final voi face și un blog separat pentru fotografie, dar...momentan, un blog este suficient. Și este mai practic, nu? Can't keep track of each fallen robin, right?

Teme precum educație, religie, prostie omenească (nu spun ca eu aș fi mai deștept, nu sunt, dar...in my opinion, ok?) vor fi dezbătute si tare as vrea sa am si feedback. Să știu, sunt singurul bolnav pe această lume? :)

Parafrazând, cum mai am obiceiul, I'll be back!
Share |

3 Response to Open Minded

9 martie 2009 la 22:50

Mie imi place all-in-one si mi se pare mai palpitant asa, niciodata nu vei stii la ce sa te astepti :D
Si eu ma intrebam la un moment dat daca sa mai fac un nou blog... pentru ceva oarecum diferit...inca nu mi-am dat un raspuns la asta.

Abia astept sa vad ce ai de spus si pe alte teme :)

10 martie 2009 la 09:33

Dupa cum ai vazut , si mie mi-e tare greu sa raman la subiect si cateodata de-abia ma abtin sa nu scriu si despre altceva .
E destul de greu sa te tii de subiectul blogului , mai ales cand ai multe de spus !

Anonim
10 martie 2009 la 21:24

orice blog creat isi pierde esenta initiala. Dar tind sa cred ca devine ceva mai bun, evoluam. E un semn bun, nu?

Astept sa vad ce ai de ... scris :)

Trimiteți un comentariu