There's a Law, there's an Arm, there's a Hand

Vad ca toata lumea vorbește de accidente in weekendul asta. Ei, pot spune ca am avut si eu parte sa asist la unul. Dar nu din accident, din rea voință s-a întâmplat ce s-a intamplat. Vineri, senior frate al meu a fost talharit in fata blocului. Deci..talharit...adica i-a mai si dat una, nu a fost suficient sa il jefuiasca. I-a dat una si a fugit. Tipic! Ei, povestea frumoasa de acum incepe. Precizez ca a fost atacat de 4 persoane. Adica de doua initial si apoi s-au alaturat alte doua. Sa spunem ca a cam fost inconjurat. Alta precizare...Are 17 ani.

Buuun, faptul a fost consumat. S-a dus la politie impreuna cu tata, am ajuns si eu mai tarziu. Poate norocul a fost ca s-a dus la politia judeteana, adica unde, in cazul Bacaului, are sediul si politia rutiera. (nerelevant totusi). Fratemiu s-a apucat de scris. Eu ma plictiseam, ca nenea politist accentua fiecare detaliu, sa nu cumva sa fie lasat ceva in urma. Lucru extrem de bun, dar ingrozitor pentru rabdarea mea. In fine, in acest timp, vine un alt nene politist. Deschide calculatorul, intra in baza de date a evidentei populatiei si incepe sa caute. Foarte important a fost faptul ca fratemiu deja cunoastea pe unul dintre agresori. Cauta dupa nume si dupa anul de nastere cu o toleranta de + - 1 an. Se gasesc 40 de rezultate. Nenea politist de la calculator crucit. Multi. Ei, asta e. Si mi-i ia la rand. Asta-i? Nu! Asta-i? Nu!...si tot asa pana epuizeaza lista. Nimic. Nici unul. E frumos ca ai fotografii actualizate acolo :D Util si totusi restrictiv. Dar asta e lumea in care traim.

Asaaaaa...Deodata, vine un al treilea nene...afla despre ce e vorba, iese din birou, ies si ceilalti doi...si apoi se intorc...si cauta un nume...apar 4 inregistrari. Asta-i? Nu!, Asta-i? Nu! Asta-i? DA! :D Gata...l-am prins. Aparent fratemiu nu stia numele exact...Dar ce conteaza. I-a vazut poza si la identificat. Gata. Nu a trecut 45 minute si deja stiam cine e unul dintre agresori.

La un moment dat, un nene politist ii spune lui fratemiu sa iasa putin. Iese, intra inapoi, politistul de la calculator cauta o data a nasterii, da click pe un rezultat...Asta-i? Nu...Dupa inca o cautare a altei date de nastere, raspunsul este tot NU.

Vine replica politistului :D "Cum zici nu daca cei de dincolo au recunoscut ca ei au fost cei care au luat telefonul si te-au batut." :) Hopa...adica...au mai prins inca doi? Trecuse abia o ora de cand eram acolo :) Super tare :) Faptul ca nu i-a recunoscut nu e de condamnat, pana la urma nu a apucat sa vada decat pumnul venind.

La un moment dat (alt moment, na...repetările astea), am observat pe geam ca am blocat cu mașina un nene care vroia sa iasă, asa ca am ieșit din birou. Nu știu cum m-am nimerit ,dar un alt nene polițist...un al patrulea, intra deosebit de vesel într-un birou, având in mana o coada de matura de lemn :D Uuuups.
Am mutat mașina, m-am întors, tata era si el pe hol. L-am văzut pe băiatul ce il cunoștea fratemiu, era luat la întrebări pașnic. Tata era hotărât, ca atunci când iese din birou sa il apuce de brat cum numai el știe si sa se răstească la el. Ei, bănuind ce are in gând, i-am spus sa stea liniștit, suntem in sediul politiei si are cine sa aiba grija de el/ei. Nu prea am fost convingător, dar nu am terminat bine de spus astea ca si auzim ....BUUUM!...."Ei...stai liniștit.", zic eu, "Acum unul s-a împiedicat" :D ;). Gata, tata era fericit, se liniștise. Nu mai era treaba lui.

Sunt fericit să raportez ca până seara, a recuperat telefonul. Portofelul unde avea buletinul si câteva hârtii de la scoală (nu avea un chior in buzunar...e sarac fratemiu :D) a fost aruncat la ghena cea mai apropiată. Ce tampiți, daca au vazut asta, puteau macar sa il arunce intr-o gradina, ceva, nu la gunoi. Evident...nu a mai fost gasit. Inca... Dar gunoiul s-a ridicat, așa că, dacă până acum nu am aflat nimic, slabe sanse.

Trebuie sa mai spun ceva. Probabil, prinderea nu s-ar fi facut asa de repede daca fraierii nu ar mai fi agresat doua fete, acestia fiind prinsi cu 2 portofele straine in buzunar. Cred ca jandarmeria a fost foarte utila aici.

Ce ziceti? S-au miscat repede? Am vrut sa raportez aceasta intamplare pentru ca am auzit multa lume plangandu-se de politie. Ei, fiecare cu patania lui, dar in acest caz, jos palaria.

Share |

3 Response to There's a Law, there's an Arm, there's a Hand

30 martie 2009 la 20:03

S-au miscat bine politistii. Eu la faza asta i-as fi calcat pe cap pe aia. Sunt de partea tatalui tau aici.

31 martie 2009 la 01:04

Eu sunt mai paşnic din fire. :)

Teo
8 aprilie 2009 la 23:17

Partea proasta cu politia din Romania este ca se loveste de birocratie excesiva. Dar uneori fac si treaba buna, asa cum a fost in cazul tau. Mai ales daca exista colaborare intre institutii.

Trimiteți un comentariu