Tentativă de zbor

Lărguţa, Bacău
Harta pe Google Earth
Am fost invitat sâmbătă sa zbor. Un coleg are parapanta si s-au adunat mai mulți pentru a zbura in împrejurimile Bacăului. Stia că ma bate gandul dar niciodată nu am avut curajul. Si nu stiu cum s-a gandit el ca mi-as fi facut intre timp curaj. Ei bine...s-a gandit bine.

Ei au plecat de dimineață si plănuiau sa stea pana seara. Eu am avut un examen de 5 ore si nu am putut pleca devreme. Bine, pana la urma, examenul a durat cam 6 ore jumătate, dar nu a fost problema. In fine, am ajuns la locul cu pricina pe la ora 17. Destul de târziu, dar era lumina, iar soarele zâmbea.


Dar probabil asa a fost sa fie, ca ei chiar atunci coborau. Soare, soare, dar sus vântul bătea cu 50 km/h, asa ca nu s-a prea putut zbura decât dimineață din câte am înțeles.
M-am liniștit ca nu pierdusem chiar toată distracția. Dacă tot am ajuns in acel loc, am zis sa fac fotografii, altceva mai bun nu aveam de făcut.



Share |

7 Response to Tentativă de zbor

31 martie 2009 la 01:52

awww parapanta... si mie mi-a propus un prieten asta. Abia astept momentul cand voi zbura :)

31 martie 2009 la 02:58

Probabil, acolo esti cu adevarat liber, simti ca nimeni si nimic nu te mai poate atinge, de multe ori ne dorim asta, mai ales cand suntem inconjurati de "gunoaie".

31 martie 2009 la 07:46

Eu ma simt bine cand simt ceva tare sub picioare. Dar imi place de mor dealul ala. Poate sunt pozele de vina dar tare m-as plimba un pic pe el :).

31 martie 2009 la 10:37

@Kami - Abia astept sa ne spui cum a fost :D (cand va fi, bine-nteles)

31 martie 2009 la 10:39

@Geanina - Din păcate "gunoaiele" sunt peste tot. Am avut noi grija de asta. Dar îți spun, cât am stat acolo, am uitat de oraș, de probleme, de tot...parca eram pe plaiul unui munte, departe de casa, pierdut in visare.

31 martie 2009 la 10:41

@Călătorul - Doar știi cum e, să nu crezi ce spun fotografiile, uita-te cu ochii tăi :) Deci, te aștept când ai timp pe aici ;)

31 martie 2009 la 12:41

Nu pot sa imi dau cu parerea asupra zborului cu parapanta , nu am avut parte de astfel de distractii si nici nu cred ca ma tine inima sa fac asa ceva, parca e mai bine pe pamant. Fotografiile sunt extraordinare...

Trimiteți un comentariu